Luisito: «Xa nos quitaron dous puntos o domingo pasado, xa basta»

La Voz PONTEVEDRA

PONTEVEDRA

El entrenador granate criticó la actuación arbitral

29 nov 2015 . Actualizado a las 16:24 h.

El entrenador del Pontevedra, Luisito, compareció ayer en rueda de prensa al finalizar el encuentro contra el Celta B visiblemente enfadado por el tratamiento que el árbitro prestó a sus jugadores. No solo cargó Luisito contra el colegiado por dar validez al gol del filial celeste en posición de fuera de juego, sino también por el excesivo número de amonestaciones que sufrieron sus chicos, un total de seis cartulinas amarillas por solo dos sacadas a los vigueses.

«Teño que ver o vídeo, pero se de novo é o seu gol en fóra de xogo, teño que dicir basta. Que nós sexamos un equipo humilde o que non somos é tontos. O domingo quitáronnos dous puntos e hoxe outra vez», lamentó el técnico granate en referencia al gol anulado injustamente al Pontevedra en el anterior partido de liga ante el Sporting de Gijón B que habría supuesto la victoria del equipo capitalino.

Llega a entender el preparador de Teo el error del trío arbitral a la hora de señalar o no el fuera de juego en la jugada del gol, «neso pódeste equivocar porque arbitral é moi difícil» afirma, «pero o que non podes é equivocarte sempre na mesma dirección. Ti non podes fulminar a un equipo como nos fulminou, con todo faltas en contra. Tómannos de tontos», clama el entrenador.

«Non é normal que non amosen seis cartóns amarelos, e se nós acabamos con sete, eles deberían acabar cos mesmos, porque os contactos foron igual para as duas partes e os dous equipos hai que medilos do mesmo xeito e se te equivocas faino nas dúas direccións, non nunha» critica Luisito.

Sobre el rendimiento de sus jugadores en el encuentro, el teense quiso destacar el cambio de mentalidad y de juego que experimentó el equipo a raíz del gol del rival y de la entrada de Anxo en el terreno de juego. «No segundo tempo co troco de sistema desconectámolos por completo e despois Queijeiro entrou moi ben, porque necesitabamos ter máis posesión por dentro para facerlle dano e creo que a última media hora foi nosa», sostiene el técnico que otorga un gran mérito al resultado de la tarde de ayer porque «o filial é un bo equipo, moi dinámico. Este é un campo tan complicado, que te confunde, é moi difícil xogar», remata.

Finalmente, alabó el potencial de la cantera celeste y defendió que el Pontevedra buscó la victoria en todo momento. «Somos o único equipo que viñemos a Barreiro a xogar así, debemos ter en conta que moitos dos futbolistas do Celta B están adestrando en Primeira División», finaliza.