El PP insiste en construir la EDAR en Poio

Alfredo López Penide
López Penide POIO / LA VOZ

PONTEVEDRA

El portavoz municipal recalcó que es «o único concello de máis de 10.000 habitantes sen depuradora propia»

30 mar 2015 . Actualizado a las 19:11 h.

En el transcurso de una reunión en la cofradía de Raxó (Poio) con representantes de distintos colectivos vinculados con el mar, el portavoz municipal del PP, Ángel Moldes, aseguró que de salir elegido alcalde su prioridad sería construir una EDAR: «A ubicación para a instalación estaría definida antes de rematar o ano 2015, e a súa construcción comezaría inmediatamente».

En este punto, Moldes remarcó que la depuradora debe ubicarse en Poio, «o único concello de máis de 10.000 habitantes sen depuradora propia». En cuanto al emplazamiento, precisó que se respetarían «a ubicación que elixa o partido que goberne. Pero esiximos un respeto recíproco: nós nos comprometemos a respectar a búsqueda de ubicación do goberno que sexa e a non entorpecer a construcción onde consideren que sexa máis conveniente, pero pedimos respeto para nós». En este sentido, instó a que, «se nos corresponde gobernar, non sexa o propio BNG o que organice a primeira plataforma opoñéndose á ubicación, sexa a que sexa».

En cuanto a la financiación de este proyecto, aclaró que remesa de fondos europeos para la construcción será encuadrada en la partida correspondiente al quinquenio 2015-2020. «Non podemos deixar pasar esta oportunidade. Esta infraestrutura é crucial para o futuro de Poio, e non podemos quedar de brazos cruzados ante a ruina para a economía local».

A este respecto, recordó antecedentes recientes muy negativos para los intereses de Poio, como pudieron ser el cierre al baño y marisqueo de algunas playas del municipio.