Vaipolorío denuncia una construcción ilegal debajo del nudo de O Pino

c. prieto pontevedra / la voz

PONTEVEDRA

RAMON LEIRO

La asociación lleva el caso ante la Xunta y el Concello de Pontevedra

19 dic 2014 . Actualizado a las 05:00 h.

La asociación Vaipolorío presentó ayer ante la Axencia de Protección da Legalidade Urbanística, el Concello de Pontevedra y Augas de Galicia una denuncia sobre una construcción presuntamente ilegal situada debajo del nudo del Pino, entre la vía del tren y el río Gafos, en base al cumplimiento de la normativa urbanística municipal y el reglamento del dominio público hidráulico.

Se trata de una construcción anexa a otra ya existente cuya obra se habría llevado a cabo en las últimas semanas, según informó un vecino de la zona a Vaipolorío. El presidente de la asociación, Gonzalo Sancho, comentó que «o que xa existía alí ten uns trinta anos. Sexa ilegal ou non, a familia leva todo ese tempo alí, pero agora levantaron outra construcción ao lado e está prácticamente terminada. Nós entendemos que na policía de río non se pode construir, porque despois, de haber unha desgracia, é a Administración a que ten que indemnizar».

Sancho explicó que «denunciamos ante o Concello porque, presuntamente, non ten licencia urbanística e ante Augas de Galicia porque está na demarcación de servidume. Vemos unha nave, podería non ser unha vivenda, pero se vemos que lle dan uso de vivenda seguiremos coas reclamacións e tomaríamos medidas».

El presidente de Vaipolorío destacó que el colectivo al que representa está pendiente de todo lo que pasa en el río, no solo de las labores de limpieza, e insistió en que «queremos que todo estea dentro da legalidade. Somos un axente social e pensamos que deberíamos de recibir unha resposta das autoridades nestas cuestións». En este sentido, Sancho comentó que «hai uns tres meses fixemos unha denuncia, con Amigos do Camiño Portugués, sobre o asentamento xitano que hai ao lado do albergue dos Peregrinos e aínda non recibimos contestación; chegará un momento no que nós teremos que actuar en consecuencia. Para que es un axente social, só para o que lle interesa á Administración? Se as cousas están dentro da legalidade, un ten que calar, pero se non, as denuncias hai que facerlles un seguimento».