«A ninguén lle estrañaría que Pescamar se vexa obrigada a cambiar de ubicación»

Alfredo López Penide
López Penide POIO / LA VOZ

PONTEVEDRA

Ángel Moldes, portavoz del PP de Poio, arremete contra la gestión del alcalde Luciano Sobral

09 oct 2014 . Actualizado a las 18:30 h.

Veinticuatro horas después de que trascendiese de que el Grupo Froiz había puesto su vista en el parque empresarial de Barro-Meis, el portavoz del PP en el municipio de Poio ha arremetido duramente contra el alcalde Luciano Sobral (BNG): «O alcalde preocúpase de facer fotos con Magín Froiz, pero nunca se preocupou de reunirse con el e intentar formalizar a petición de solo en Fragamoreira, a pesar de que a plataforma de afectados llo esixiron en xuño de 2013. Agora, como ve que a ampliación de Froiz pode pasar polo polígono de Barro e non por Poio, quere aparentar que se preocupou desta empresa».

A juicio de los dirigentes populares, esta misma situación podría extenderse a otras empresas importantes del Concello, «como é o caso de Pescamar». En este caso concreto, alertan de que, en un futuro no muy lejano, la compañía «pode precisar de novo solo industrial», sin que el regidor municipal se hubiese reunido «cos seus directivos para buscar unha solución satisfactoria».

Es por ello que Ángel Moldes se mostró convencido de que «a ninguén lle estrañaría que Pescamar sexa unha empresa que se vexa obrigada a cambiar de ubicación, porque o Concello non fai nada porque permanezan e garantizarlles posibilidades de mellora».

Añadió, en todo caso, que esta situación es extrapolable a otros ámbitos económicos del municipio. Así, aludió a la falta de una depuradora por el mero hecho de «que o alcalde non quere tomarse a molestia de buscar un terreo para a súa instalación» y a la pérdida de subvenciones por «a súa apatía e o seu afán de quedar inmune de todos os problemas».

Victimismo y fiestas gastronómicas

En opinión de Moldes, en la actualidad la política de Luciano Sobral se sustenta sobre dos pilares: «En adoptar o papel de vítima e en acusar de todos os males do Concello aos demais». Y a modo de contrapartida, señaló que el regidor municipal de Poio se ha convertido «nun experto en inaugurar festas gastronómicas».

El portavoz del PP recordó que es «o Concello de Galicia que máis denuncias urbanística recibiu no último ano», las cuales, «por desgracia, se están perdendo». Precisó que esta situación está creando «un clima de crispación e desconfianza entre os veciños e, sobre todo, entre os afectados».