O Can de San Roque critica que se les «deixa de lado» en la cita motera

Marcos Gago Otero
MARCOS GAGO SANXENXO / LA VOZ

PONTEVEDRA

Capotillo

Los hosteleros lamentan el «compadreo» del Concello y el motoclub

10 sep 2014 . Actualizado a las 07:00 h.

La asociación O Can de San Roque, de Portonovo, arremetió ayer con dureza contra la organización de la concentración motera de Baltar del pasado fin de semana, a cargo del MotoClub Amigos de la Moto de Sanxenxo, en colaboración con el Concello. Este colectivo cree que no se les tiene en cuenta.

En relación al motoclub, O Can de San Roque recalcó que una gran parte de los hosteleros de Portonovo «estivemos colaborando económicamente con eles durante moitos anos para que este evento tivera a repercusión e a dimensión que ten na actualidade». Para esta asociación es lamentable que después de tanto esfuerzo, «se nos deixa totalmente de lado».

Si duros son los reproches contra el motoclub, las críticas al Concello no lo son menos. Señalan que su malestar con el gobierno local es «moito máis grande». Los hosteleros acusaron al edil de Seguridad Ciudadana, Salvador Durán, de «total desprezo» hacia ellos. Esta actitud, en su parecer, se plasmó en la «prohibición que fixo na entrada das motos no casco urbano de Portonovo». O Can de San Roque resaltó que las cosas llegaron tan lejos que, en su opinión, el Concello provocó «unha confusión intencionada das señalizacións de tráfico, con colaboración da Policía Local, que ocasinou que incluso os coches non entraran en Portonovo o derradeiro sábado pola tarde noite».

Desde el punto de vista de esta asociación, se trata de un «total compadreo co motoclube organizador» por parte del Concello, «sen importarlle o máis mínimo o prexuízo que ocasionou ao sector hosteleiro».

Mayor eficacia

Esta asociación negó los argumentos del ejecutivo sanxenxino para prohibir el acceso de motos al casco urbano. Recordaron que desde el Concello se defiende esta medida con el derecho de los vecinos de Portonovo de descansar, «pero isto é contraditorio coa postura que manteñen co casco urbano de Sanxenxo, ao que se permite a entrada de motos e coches sen restricións». Los hosteleros de Portonovo aseguran que el Ayuntamiento permite «a instalación dunha discoteca ao aire libre, sen insonorizar, a poucos metros do barrio de Baltar ata altas horas da madrugada». Se preguntan: «¿Acaso eses veciños non teñen dereito a descansar tamén?».

O Can de San Roque cree que los comportamientos incívicos de algunos motoristas se solucionan con una labor más eficaz de la Policía Local, pero no con prohibiciones como la del fin de semana. También indicaron que si al motoclub no quiere modificar estas normas y amaga con irse a otro pueblo, «sempre pode haber outro que queira facerse cargo da organización».