El CEIP de Vilalonga es prioritario para el Concello

sanxenxo / la voz

PONTEVEDRA

La alcaldesa afirma que «non imos retrasar o proceso de expropiación nin un segundo»

29 ago 2014 . Actualizado a las 07:00 h.

El ejecutivo sanxenxino reiteró ayer que la construcción del nuevo CEIP Cruceiro de Vilalonga es «unha prioridade absoluta para este goberno». La alcaldesa, la popular Catalina González, insistió en que «non imos retrasar o proceso de expropiación nin un segundo porque xa pechamos o período de negociacións para conseguir as cesións necesarias e non foi posible alcanzar acordo con algúns propietarios».

Catalina González agradeció la voluntad de «moitos titulares por vender as súas parcelas ao Concello de Sanxenxo, conscientes da importancia de construír o novo colexio». No obstante, la alcaldesa recalcó que otros no quisieron aceptar la oferta «e dase a circunstancia de que posúen terreos imprescindibles para levar adiante o proceso», matizó.

Desde el gobierno local se recordó que Educación recibió en el 2009 la cesión de 11.133 metros cuadrados, pero que la entrada en vigor del Plan de Ordenación do Litoral trastocó los planes, dejando divididos en dos fincas los terrenos entregados a la Xunta. Hubo que retomar el proceso y el Concello se ha visto obligado a asumir la expropiación de más terreno para compensar. Tendrá que comprar propiedades privadas en ese ámbito hasta sumar 22.644 metros cuadrados distribuidos en 35 parcelas. Además, se destacó que el precio se fija en base a valoraciones técnicas.