La Xunta expurgó 22 toneladas de papel en los juzgados pontevedreses

Alfredo López Penide
López Penide PONTEVEDRA / LA VOZ

PONTEVEDRA

Además, entre la capital y Vigo se han eliminado cincuenta toneladas de piezas de convicción, que se han trasladado a la planta de Sogama

13 ago 2014 . Actualizado a las 18:19 h.

Tras las criticas que aseguraban que los archivos de los juzgados de Pontevedra estaban colapsados, la Xunta ha asegurado hoy que en las dependencias judiciales de la ciudad del Lérez fueron liberadas 22,4 toneladas «de documentación grazas ás labores de expurgo que se están levando a cabo». Asimismo, reseñaron que, tanto en estos juzgados como en los de Vigo, «foron retiradas 50 toneladas de pezas de convición que foron enviadas a Sogama para a súa destrución».

La Consellería de Presidencia insistió en que este proceso de expurgo «permitirá aos xulgados galegos gañar espazo, facilitar o acceso á documentación e conservar o patrimonio galego». De este modo, las previsiones pasan por el objetivo de que «as sedes xudiciais galegas gañen un 75 por cento de espazo, ao tempo que se facilita o acceso á documentación que queda. Mediante a labor de expurgo, a Xunta selecciona as cantidades inxentes de papel acumulado, gaña espazos para a sede xudicial, e os documentos con valor histórico conservaranse adecuadamente e facilitará o acceso á documentación nos arquivos xudiciais, hoxe en día desbordados».