La Comisión de Centro del CHUO protesta ante el conselleiro de Sanidade por la situación de Urgencias

Los representantes de los trabajadores aseguran que «nin  se está atendendo ben ós pacientes, nin se trata ben ós traballadores, que están desbordados»

.

Ourense / La Voz 21/11/2016 20:06 h

La visita del conselleiro de Sanidade, Jesús VáquezAlmuiña al CHUO para inagurar una exposición sobre la depresión infantojuvenil, fue aprovechada por la Comisión de Centro para expresar el malestar del personal por la situación del servicio de Urgencias, que la semana pasada denunciaron ante Fiscalía de Ourense y que, aseguran, en esta sigue manteniendo la misma tónica de saturación. Una situación que no responde, aseguran, a que se esté produciendo una mayor afluencia de pacientes al servicio, sino por el retraso en ubicar en sus plantas correspondientes a los que se decide ingresar. Una realidad que, al menos de su boca, no pudo conocer el titular de la Sanidad gallega, que continuó su recorrido por el centro sin pararse con los que le esperaban con una pancarta.

«A sobrecarga do servizo de Urxencias ten base na ineficacia da xerencia para ubicar os ingresos onde teñen que estar, nas súas plantas. Están ingresados en espazos de Urxencias, cando este servizo debería de ser un sitio transitorio para os pacientes», señalaba la presidenta de este órgano de representación, Asun Maús. La comisión asegura que los trabajadores están «completamente desbordados e non se contrata persoal; móvese dunha dependencia para outra , dunha planta a outra, utilizando os que teñen, pero néganse a contratar para facer o reforzo. So moven ó persoal para atender aos picos de pacientes, que xa non son picos, son cadeas montañosas».

Aseguran que a media mañana había 25 personas ingresadas en una única sala de ese servicio de urgencias «sen ventilación, sen baño e atendidos por tres profesionais que non dan abasto. Levamos toda a semana igual e non hai trazas de arreglalo. Os pacientes hay que atenderlos, e o mesmo persoal que está para atender a dez, atende a viente e a eles dalles igual», afirman. La comisión de centro asegura que no critican la presencia del conselleiro para presentar una nueva iniciativa sanitaria «pero o principal é atender ós pacientes que temos dentro; os enfermos que están en urxencias teñen que estar ben atendidos e con dignidade, como persoas que son. E os traballadores teñen que ter a mesma dignidade e non os están cubrindo. Non teñen nin o tempo necesario para facer o seu descanso. Nun turno de dez horas hasta broncas se lles botan por parte dalgún jefe por que deixen de atender o que eles consideran», aseguran. «Nin se está atendendo ben ós pacientes nin se trata ben ós traballadores, que están desbordados»; concluye Asun Máus.

Votación
2 votos
Comentarios