Un estudio ourensano revela que los sentimientos influyen en la fidelidad a las marcas

La Voz

OURENSE CIUDAD

La investigadora del campus de Ourense Susana Lourido acaba de presentarlo

26 may 2015 . Actualizado a las 05:00 h.

La investigadora del campus de Ourense Susana Lourido acaba de realizar un primer estudio exploratorio que lleva por título O efecto das emocións sobre a lealtade á marca nos consumidores galegos. A través de 215 encuestas a personas que se declararon seguidoras de algún producto en concreto se concluyó que la decisión de comprar un artículo u otro no es puramente objetiva y que los sentimientos pueden tener mucho que ver. «O estudo analiza a relación das emocións, positivas e negativas, sobre a lealtade da marca en termos de comunicación boca-oído e o efecto que a satisfacción xerada polos sentimentos ten na creación de lealtade de marca. Achega información útil para a mellora da xestión de emocións como elemento xerador de imaxe á vez que permite tomar medidas para manter á fidelidade dunha firma que garanta a continuidade da relación comercial», apunta la investigadora del departamento de Organización de Empresas e Márketing que realiza su tesis de doctorado sobre este tema bajo la dirección de la profesora María del Carmen Otero.

En concreto, se analizaron quince sentimientos asociados a las marcas como la alegría, el asombro, la excitación, en enfado, la vergüenza o el miedo.