Barbadás potenciará el Museo da Música

La Voz

BARBADÁS

El Concello participa en un proyecto con Inorde, Celanova y Viana do Castelo para acceder a fondos Interreg

06 feb 2016 . Actualizado a las 05:00 h.

El Concello de Barbadás potenciará las instalaciones del Museo da Música y desarrollará actividades encaminadas a divulgar «o valor do noso patrimonio musical, lingüístico e inmaterial». 

Barbadás forma parte de la candidatura presentada al programa europeo Interreg, denominada Novas expresións da cultura inmaterial, junto a la cámara municipal de Viana do Castelo, el Inorde, el Concello de Celanova y la Fundación Paideia. 

El objetivo del proyecto que aspira a los fondos de la UE pasa por desarrollar actividades orientadas a promocionar y divulgar la cultura tradicional y está promovido, en el caso del municipio limítrofe con la ciudad, por la Concellería de Promoción Económica e Turismo de Barbadás. 

El responsable de este departamento, el nacionalista Xosé Manoel Fírvida, considera que el Museo da Música de Barbadás «supón unha potencialidade moi atractiva para o Concello e a contorna, o seu aproveitamento redundará no desenvolvemento económico, ademais de contar o municipio con un patrimonio cultural que se vai a divulgar e revitalizar, con actividades musicais e de intercambio», según el edil del BNG.