La Xunta defiende el rigor técnico de su decisión en relación a la estación de buses

La Voz OURENSE

OURENSE

«A intermodalidade pasa por unha transición áxil e doada entre medios de transporte, non necesariamente pola integración das estacións nun único edificio», aseguran

07 feb 2016 . Actualizado a las 14:02 h.

A juicio de la Xunta de Galicia, «a intermodalidade pasa por unha transición áxil e doada entre medios de transporte, non necesariamente pola integración das estacións nun único edificio». Así contesta el gobierno autonómico al escrito difundido esta semana por el colegio de arquitectos, que criticó la decisión de construir de forma independiente la terminal de autobuses de la futura estación ferroviaria.

La Xunta defiende el rigor técnico de esa medida. «Como paso previo, un equipo multidisciplinar, formado por arquitectos e enxeñeiros, todos eles técnicos especialistas, realizaron un estudo rigoroso e en profundidade das necesidades de actuación para fomentar a intermodalidade. Para iso analizáronse durante meses, e con estritos criterios técnicos, todos os aspectos urbanísticos, de ordenación do tráfico e de demanda do transporte público necesarios para abordar o deseño da nova estación. Nada diso, sen embargo, é tido en conta no escrito do colexio de arquitectos», dice un comunicado difundido ayer por el ejecutivo gallego.

Compatible

En él se afirma que la Xunta pretende facilitar la intermodalidad entre ambos medios de transporte y recuerda que ya ha iniciado el proceso de contratación del proyecto constructivo de la nueva terminal de autobuses. La solución propuesta, según dice el gobierno autonómico, «é perfectamente compatible con actuacións urbanísticas integrais e, por suposto, coa solución ferroviaria que impulse o ADIF. Ademais, será o proxecto construtivo o que defina a configuración final da estación de autobuses».

Aseguran que la intermodalidad no implica un único edificio para ambos servicios