El instituto de As Lagoas pide 1.700 euros por uso del pabellón a una asociación

ourense / la voz

OURENSE

La agrupación considera que la pretensión económica dificulta la práctica deportiva entre los jóvenes

29 ene 2015 . Actualizado a las 12:50 h.

El instituto As Lagoas le reclama a la Agrupación Deportiva Blanco Amor una deuda de 1.700 euros por usar sus instalaciones deportivas en las dos últimas temporadas. La asociación, sin ánimo de lucro, rechaza la pretensión económica por entender que dificulta la práctica deportiva entre los jóvenes, pero la dirección del instituto la justifica en sufragar los gastos ya que gran parte de los usuarios no son alumnos del centro.

La agrupación Blanco Amor, explica su presidente, Carlos García, nació en 1993 bajo el impulso del instituto pontino y está gestionada por las familias de los 122 niños que integran sus 13 equipos de baloncesto.

«No Blanco Amor non hai canchas suficientes e hai dez anos que empezamos a usar outras. Antes no das Lagoas había un clube, pero desfíxose e integráronse en nós; foi aí cando empezaron a usar esas instalacións»

.

El problema comenzó hace tres temporadas. «O director díxonos que había gastos de auga, luz e combustible, e que había que cubrilos. Dixemos que tamén se xeraban noutros institutos e que había que colaborar para que os nenos practiquen deporte. En principio aceptou e a anpa das Lagoas ofreceuse a axudar pero despois dixo que non podía ser», dice García, que recuerda que el día 2 no podrán entrar si no pagan.

El director del instituto, Carlos Varela, valora el trabajo de la agrupación deportiva pero dice que es «un problema de dimensión pública que excede a responsabilidade dos centros. O problema existe pero non corresponde aos centros educativos a subministración de canchas deportivas a clubes, por moi adecuados que sexan os fins que perseguen. As canchas públicas deben estar a disposición da sociedade pero a costa de quen debe promocionar o deporte entre os escolares».

 

 

 

Derivación al Concello

 

El director sugiere que el Concello de Ourense ofrezca a los usuarios las instalaciones de los institutos: «Eu mesmo lle propuxen a Ana Garrido que integrase as axudas a estes clubs que traballan con escolares para facilitarlles espazos porque penso que o Concello gasta máis na atención ás súas propias instalacións»«O que non pode entenderse é que nós fagamos de xeito gratuíto a concesión porque non son as funcións específicas dos centros escolares e porque, se non cobraramos ás entidades de fóra que fan uso do pavillón, perderiamos cada ano entre 2.500 e 3.000 euros do noso orzamento, que ronda os 100.000», dice el director que matiza que en la propuesta de cobro excluye a los alumnos de As Lagoas y está dispuesto a negociar la forma de pago menos gravosa. En cualquier caso, entiende que su actuación es correcta.

Desde la asociación de padres de As Lagoas se ofreció una compensación económica al centro pero, según indica su presidente, Víctor Fernández, no resultó suficiente. Asegura entender el razonamiento del director pero no lo comparte.