El mundo de la cultura llora la pérdida de Díaz Pardo

LA VOZ

SANTIAGO CIUDAD

Víctor Freixanes ha definido al intelectual como «pulmón e músculo de Galicia».

05 ene 2012 . Actualizado a las 19:43 h.

Xosé Luís Méndez Ferrín, presidente de la Real Academia Galega, ha manifestado en RadioVoz que la figura y el trabajo de Díaz Pardo «demostra que o capital si pode ter patria».

El escritor y presidente de la editorial Galaxia, Víctor Freixanes, ha definido a Díaz Pardo como «pulmón e músculo de Galicia», y ha añadido que «en todas as caras do poliedro que foi Díaz Pardo reflectía a luz», afirmando que «nunca pagaremos todo o que lle debemos a esa xeración, son os nosos país. Isaac morreu rodeado de cariño».

Por su parte, el presidente de la Asociación de Escritores en Lingua Galega, AELG, Cesáreo Sánchez, se ha mostrado muy emocionado y «coa alma encollida, ao lembrar ao irmán maior da nosa xeración». Ha afirmado que Díaz Pardo «está xa no Pórtico da Gloria dos bos e xenerosos», ya que «todo o que nos deixou é a Galicia feita realidade».

La Universidade da Coruña ha transmitido su pesar por el fallecimiento de Díaz Pardo, reconocido como Doctor Honoris Causa por la UDC, «en quen recoñecemos a exemplaridade na loita pola nosa dignidade como pobo».

El rector de la Universidade de Santiago de Compostela, Juan Casares Long, ha destacado que «marcha un loitador incansable, magnífico pensador expoñente da excelencia intelectual de Galicia»,.

La Asociación de la Prensa de A Coruña también quiere trasladar su «más sentido pésame a su familia y amigos» y lo define como «firmemente comprometido durante toda su vida con Galicia a través de distintas manifestaciones artísticas como la literatura, la cerámica, la pintura, así como también el periodismo en numerosas ocasiones».

El ex ministro de Cultura César Antonio Molina ha destacado hoy la «generosidad infinita» del intelectual Isaac Díaz Pardo, «un referente de la cultura gallega», según EFE.

Los Consellos de Administración y los trabajadores del Grupo Sargadelos, han expresado su hondo pesar por el fallecimiento de su fundador, reiterando «o noso compromiso permanente cos principios que inspiran o proxecto, no que Isaac Díaz Pardo foi peza sobranceira e fundamental».