«Espero que a miña familia medre en Galicia»

MERCADOS

Manuel ha encontrado estabilidad económica en Barcelona, en el sector bancario, pero tiene claro que quiere vivir cerca de la Costa da Morte, su lugar de origenquiero volver

30 mar 2016 . Actualizado a las 11:11 h.

«O que teño seguro é que quero voltar, xa que me sinto galego e quero desenvolver a miña vida onde nacín porque para min é o mellor sitio do mundo. Teño agora 25 anos e gustaríame que a miña familia medrase en Galicia». Son las palabras de Jesús Manuel Vázquez Alvite, un joven gallego que trabaja en el Banco Mediolanum en Barcelona y que, pese a su juventud, ya ha podido vivir en primera persona la realidad de los países europeos más afectados por la crisis económica.

Estudió Administración y Dirección de Empresas y cursó un año de Erasmus en Catania, en Sicilia (Italia), donde vio parecidos con Galicia. «Os sicilianos sempre foron un pobo emigrante e actualmente viven da pesca e do turismo». De allí pasó a Corfú (Grecia) y después conoció la dura realidad portuguesa en Madeira, «un lugar cunha beleza natural incríble, pero tamén pobre, sen traballo».

Es consciente de que en Galicia está complicado crear empleo, pero defiende su riqueza: «Temos todos os recursos naturais posibles, temos turismo, temos fama, comida, xente, Camiño de Santiago... Debemos potenciar todo isto».

Ahora su pareja y él llevan un año en Barcelona, ambos trabajando en el sector bancario. Pero quieren volver, «poder constituir a miña propia empresa para poder eu empregar a xente». Para eso, antes reclaman claridad en el empleo, «ofertas que non sexan só para darse de alta no rexistro mercantil sen asegurarche condicións, ou que che exploten en horas extras non remuneradas». Y remata: «Quizais eu son demasiado idealista, pero a miña vida gustaríame desenvolvela en Galicia».

Cuénta tu experiencia en: globalgalicia@lavoz.es