A Ulloa se queda sin la Feira do Queixo el año de sus bodas de plata

Xosé Ramón Penoucos Blanco
X.R.PENOUCOS LUGO / LA VOZ

MONTERROSO

Antas declinó organizar el certamen y Palas de Rei y Monterroso no lo harán por carecer de tiempo

17 nov 2016 . Actualizado a las 05:00 h.

La Feira do Queixo da Ulloa, que se celebraba de manera rotatoria entre los concellos de Palas de Rei, Monterroso y Antas de Ulla, cumplía este año su 25 edición, pero no podrá celebrar sus bodas de plata al declinar el alcalde de Antas, Javier Varela, organizarla por considerar que era prioritario destinar el dinero que costaba en servicios sociales y fomentar el empleo.

Los regidores de Palas de Rei, Pablo Taboada, y Monterroso, Miguel Rico, así como el presidente de la denominación de origen, José Luis Carrera, respetaron la decisión de Javier Varela y declinaron hacerse cargo de organizar este año el certamen por estar el año muy avanzado y no disponer de tiempo para hacerlo.

«É unha decisión persoal que respecto. No noso caso correspóndenos organizala dentro de dous anos e farémola», expresó Pablo Taboada.

El regidor palense considera que este certamen es importante para la comarca. «Supón unha boa promoción para a comarca e para o produto. Agora haberá que agardar a decisión de Monterroso para saber si o certame pasa a ser bianual», concluyó Pablo Taboada.

El nuevo alcalde de Monterroso, Miguel Rico, destacó el elevado desembolso que supone organizar el certamen y explicó que su gobierno todavía no había decidido si ejercería de anfitrión el próximo año. «Os presupostos aínda non están elaborados e teremos que debater si incluímos ou non este evento. Non podemos esquecer que supón unha inversión importante e polo tanto teremos que meditar o que faremos».

El presidente la D.O. Arzúa Ulloa, José Luis Carrera, lamentó que no se celebrara el certamen. «É unha magoa que non se faga este año, pero son os concellos as que o organizan e nos colaboramos en todo o que nos piden Este ano tocáballe a Antas e decidiu non facela, determinación que respectamos».

José Luis Carrera anunció que adoptará medidas para garantizar que se celebre en venideras ediciones. «Aínda que se mantén a Feira de Arzúa, a da Ulloa estaba moi consolidada e supoñía unha excelente promoción para un produto dunha gran calidade . Agora teremos que traballar para recuperar o certame o vindeiro ano, para o que falaremos cos alcaldes para saber a súa postura».