La Xunta achaca al Concello el retraso en musealizar el túnel de la Muralla

E.G.S. LUGO / LA VOZ

LUGO CIUDAD

ALBERTO LÓPEZ

Dice que necesita la conformidad del Ayuntamiento porque los trabajos afectan a suelo municipal

02 feb 2017 . Actualizado a las 22:48 h.

La Xunta responsabiliza al Ayuntamiento de que no comiencen las obras de puesta en valor del túnel de la Muralla, en el cubo número VI, a la altura de Estantigas.

En un comunicado difundido ayer, señala: «A Consellería de Cultura e Educación agarda desde o pasado mes de septembro que o Concello de Lugo dea a súa conformidade para continuar coas obras de conservación e posta en valor dos achados arqueolóxicos aparecidos na Muralla, en particular, o que parece ser unha galería ou túnel descuberto recentemente».

Explica la Xunta: «A conformidad municipal é necesaria e imprescindible para acometer as novas actuacións que a administración autonómica quere desenvolver nese espazo, xa que logo os terreos situados ao pé da Muralla romana de Lugo, fora dos solos ocupados por esta, son de titularidade municipal».

Asegura que «a intención da administración autonómica é facer o posible para que os restos achados poidan ser obxecto de musealización e queden visitables de forma limitada e controlada». Afirma que comunicó el pasado 9 de septiembre al Ayuntamiento tanto el resultado de las investigaciones realizadas en el citado espacio como las distintas propuestas de actuación.