El Concello de Lugo, bajo mínimos para afrontar la obligada administración electrónica desde octubre

Enrique Gómez Souto
Enrique G. Souto LUGO / LA VOZ

LUGO CIUDAD

Lugonovo sospecha que el Ayuntamiento no tiene los deberes hechos y carece de medios materiales y formación de los funcionarios

27 jul 2016 . Actualizado a las 14:11 h.

De acuerdo con la normativa, el próximo dos de octubre tendrá que estar operativa la administración electrónica en la Administración española. El portavoz de Lugonovo, Santiago Fernández Rocha, teme que en el caso del Concello de Lugo no exista la adecuada preparación técnica y formativa para que sea posible en la práctica la puesta en servicio de dicho modelo de administración.

Fernández Rocha declaró: «A conta atrás xa comezou e dende o departamento correspondente existe un mutismo absoluto sobre esta adaptación tecnolóxica que nos leva a pensar que non están os deberes feitos. Descoñecemos se os traballadores recibiron a formación necesaria para adquirir as habilidades informáticas precisas e dominar os novos programas ou se xa se completou a dotación material nos edificios municipais. Pero sobre todo valoramos moi negativamente a escasa difusión que se lle deu a este asunto entre a cidadanía. A concienciación pública é parte fundamental para a modernización que se aveciña e é tarefa do executivo que a poboación a perciba como unha ferramenta que axilizará a tramitación burocrática e perda os medos a manexarse con ela».