Gonzalo Caballero pone a José Tomé «como exemplo de compromiso e xestión»

María Guntín
María Guntín LUGO / LA VOZ

LUGO

CEDIDA

El secretario general del PSdeG se reunión con el presidente de la Diputación y prometió compromiso social frente «á xestión de Feijoo»

20 sep 2019 . Actualizado a las 10:48 h.

El secretario general del PSdeG, Gonzalo Caballero, se reunió ayer con el presidente de la Diputación de Lugo, José Tomé y puso la gestión socialista «como exemplo de compromiso e xestión dirixida ao reequilibrio territorial».

Caballero señaló tmbién que «fronte á falla de xestión e solucións que Feijoo supuxo para Lugo, os socialistas demostran garantía de gobernos de proximidade, con vocación e compromiso social».

El secretario general del PSdeG también lamentó lo que definió como la primera gran mentira de Feijoo, «que o presidente da Xunta teña tomado o papel de inimigo de Lugo, que esqueceu aos pequenos concellos e enganou á provincia prometendo levar o AVE á capital».

El líder de los socialistas gallegos también cree que Lugo es la provincia rural más abandonada y que los concellos «botan man dunha Deputación xestionada por un presidente socialista como táboa de salvación». En materia de sanidad, Caballeo destacó «a desmantelación da calidade sanitaria» de Feijoo.

Caballero agradeció a Tomé «a tarefa de goberno» de un presidente socialista «que ten Lugo no corazón e na cabeza».