El PP pide a Orozco que dé explicaciones en el caso de la matrona tras las declaraciones en el juzgado del exedil Piñeiro

LUGO

Recomienda al alcalde que deje de «enredar» con su decisión de presentarse o no a la reelección y aclare cómo se tramitaron las obras

18 sep 2014 . Actualizado a las 16:48 h.

El grupo municipal del PP, por boca de Antonio Ameijide, manifestó hoy que quiere que el alcalde, Jose López Orozco, dé explicaciones de cómo fue el proceso para la restauración de la fuente de los leones, a raíz de las declaraciones efectuadas en sede judicial por el exconcejal de obras José Piñeiro.

El PP señala: «Segundo o que publicaron hoxe os medios de comunicación, o anterior responsable de Infraestruturas do goberno municipal de Lugo admitiu onte en sede xudicial que a restauración da matrona da fonte dos Leóns se fixera sen proxecto, sen licenza e sen proxecto de adxudicación. Durante este proceso xudicial, o empresario que se ocupou das obras asegurou que o alcalde era plenamente coñecedor de como se xestara esta intervención e que mesmo se reunira en 15 ocasións con el para informalo da situación».

Ameijide declaró: «Esas son as explicacións que están agardando os lucenses, as relacionadas coas declaracións xudiciais de Liñares ou de Piñeiro; non do culebrón e do enredo permanente da súa continuídade ou non no Concello como futuro candidato do Partido Socialista». Añadió: «Agardemos que con Piñeiro non diga o mesmo que dixo con Liñares, de quen asegurou que non coñecía o que facía a su propia man dereita».