A Fonsagrada celebra este domingo la primera Ruta Cicloturista dos Lobos

Laura López LUGO / LA VOZ

LUGO

Participarán 270 personas de toda Galicia, Asturias y León

04 abr 2014 . Actualizado a las 14:51 h.

El Concello de A Fonsagrada organiza para este domingo, con la colaboración de la Fundación TIC, la primera Ruta Cicloturista dos Lobos, que reunirá a 270 participantes de toda Galicia, Asturias y León. El recorrido partirá a las 9.00 horas de la Praza do Concello con dos itinerarios, uno de 47 kilómetros y otro de 25. Al terminar, habrá duchas en las instalaciones deportivas y la posibilidad de que se laven las bicicletas. A continuación, sobre las 15.30 horas será el almuerzo. El precio para participar es de 20 euros e incluye: seguro, camiseta conmemorativa, comida y avituallamiento durante la ruta. Los interesados tienen toda la información en deportes@fonsagrada.org.

El alcalde de A Fonsagrada, Argelio Fernández, dijo que «a iniciativa tivo unha grande acollida e xa está pechada a inscrición desde hai días. Estaba previsto un máximo de 200 prazas, pero ampliáronse a 270 para atender a demanda». Según relató, la idea partió de «un grupo de afeccionados ao ciclismo do noso Concello que participan activamente na organización, xa que son os que mellor coñecen a zona á hora de deseñar os trazados».

Esta primera convocatoria lleva el nombre de Ruta dos Lobos, ya que el itinerario atraviesa lugares de paso habitual de estos depredadores, como la Fervenza de Vilagocende. El concejal de Deportes, Carlos López, avanzó que la intención es que «nos vindeiros anos se deseñen novas rutas que levarán o nome doutros animais que forman parte da fauna do noso municipio, como pode ser o xabarín».

Por su parte, el diputado de Cooperación e Asistencia aos Concellos, Álvaro Santos, afirmó que «esta colaboración forma parte do obxectivo da TIC de contribuír a promocionar actividades organizadas polos concellos así como a nosa provincia».