El BNG pedirá la dimisión del alcalde de Baralla en los plenos de la provincia

LUGO

Bloque y PSOE solicitaron una sesión extraordinaria

17 ago 2013 . Actualizado a las 07:00 h.

Una delegación del BNG, encabezara por los responsables comarcales de A Mariña, Lugo Sur y Lugo Norte, Ana Ermida, Ricardo Rodicio y Esther López, presentó la moción que la formación nacionalista llevará a todos los plenos de la provincia para solicitar al PP la destitución del alcalde de Baralla, Manuel González Capón, por las manifestaciones que vertió en el último pleno y en las que justificaba la represión franquista.

Los nacionalista consideran que las palabras de Capón «constitúen un ataque a todas as vítimas do franquismo que só na nosa provincia superan as 3.000 persoas, así como as súas familias, ao que se suma a actitude lamentable dos dirixentes do PP de Lugo e Galicia, posto que non é suficiente que lamenten as súas declaracións, é preciso que o destitúan de todos os seus cargos».

El portavoz del BNG en Baralla, Xosé Manuel Becerra, confirmó que, junto con el PSOE, presentaron una moción en el Concello en la que solicitan la celebración de un pleno extraordinario. «Non basta con pedir disculpas, unha persoa con responsabilidades políticas non ten outra saída que dimitir do seu cargo».