El PP exige a Diputación que construya cuanto antes las residencias de mayores de O Courel y Portomarín

La Voz

FOLGOSO DO COUREL

ALBERTO LOPEZ

Afirman que desde hace un año ya están dados todos los pasos necesarios para crear estos centros

25 jul 2017 . Actualizado a las 13:44 h.

La portavoz provincial del PP, Elena Candia, anunció que en el pleno que celebrará mañana la Diputación exigirá al presidente de este organismo, Darío Campos, que «deixe de xogar politicamente coas residencias e inicie canto antes a construción das de Portomarín e Folgoso do Courel». Los populares señalan que esta iniciativa se debe a que Campos incluyó en el orden del día del pleno «unha modificación orzamentaria que leva consigo a construción destas instalacións por parte do organismo provincial e non por parte de Suplusa, tal e como xa estaba acordado».

Según Elena Candia, esta modificación es «unha manobra política máis do goberno provincial coa que pretende desviar o cumprimento dos acordos aprobados e así vaciar de competencias á Sociedade Urbanística». Teniendo en cuenta este cambio, la portavoz del PP preguntará a Campos «cal será o papel que xogará no futuro Suplusa, pois foi moito o diñeiro público empregado en varias das residencias xa rematadas, pero o futuro segue a ser incerto». Los populares agregan que «foi o presidente o que recoñeceu que debía deixar de presidir Suplusa por incompetencia propia, recoñecendo a ineficacia da xestión e apoiando así o cambio de presidencia», por lo que pedirán a Campos «que deixe de facer vítima das súas liortas á institución que preside e que cumpra os compromisos relativos ás residencias nestes dous concellos».

A juicio del PP, «os pasos están todos dados para que estas infraestruturas fosen xa iniciadas hai máis dun ano» y los vecinos «están sendo utilizados como arma política dun goberno sen rumbo e máis centrado nos seus problemas de partido que en dar unha solución aos problemas da provincia». Asimismo, los populares indican que -según los datos del Instituto Galego de Estatística- una gran parte de la población de estos municipios supera los 65 años de edad y precisa que en el caso de Folgoso do Courel, de 1.060 habitantes, un total de 461 están en esa franja de edad, lo que supone un 44%. En Portomarín, los mayores de 65 años son el 40%, es decir, 606 habitantes sobre un total de 1.528.

Por otra parte, Elena Candia considera que no solo es necesaria la apertura de estas residencias por las personas que esperan tener una plaza en ellas, sino también «polas que foron seleccionadas por Suplusa en plena campaña das municipais para traballar nelas». Desde que se llevó a cabo ese proceso selectivo ?agregan? ya pasaron dos años «pero os seleccionados nin saben cando van poder traballar, nin onde, nin nada de nada». En la imagen, vecinos en la calle principal de Seoane do Courel.