La plataforma sanitaria pedirá una entrevista con el nuevo conselleiro

monforte / la voz

LEMOS

Considera que la marcha de Rocío Mosquera es una «buena noticia» para el área sanitaria

07 oct 2015 . Actualizado a las 05:00 h.

Las críticas de la portavoz popular en la corporación, Julia Rodríguez, a la concejala de Esperta Monforte Maribel Rodríguez, a la que acusa de utilizar «con fines políticos» la problemática del hospital comarcal, suscitan el rechazo de la plataforma local en defensa de la sanidad pública. Ramón Rodríguez, coportavoz de este último colectivo, califica de «insultantes» las manifestaciones de la representante del PP.

«Só manifestan o medo deste partido e dos representantes da Consellería de Sanidade a que se poida poñer en marcha o Consello de Saúde cunha voz que defenda de verdade a sanidade pública e o noso hospital», señala Ramón Rodríguez en un comunicado de respuesta a la portavoz popular.

Foro de participación

La plataforma aboga por la creación de ese foro «como forma de participación dos cidadáns nos problemas e o funcionamento da súa área sanitaria e o seu hospital». Una participación que, según destaca Ramón Rodríguez, no fueron capaces de desarrollar los gobiernos del PP «desde que se aprobou a Lei de Saúde de Galicia no ano 2008».

La plataforma sanitaria considera, por otro lado, que la salida de Rocío Mosquera de la Consellería de Sanidade «é unha boa noticia polo dano que leva feito á sanidade pública galega en xeral e á nosa área sanitaria en particular».

«Damos a benvida ao novo conselleiro, a quen proximamente nos dirixiremos para pedirlle audiencia e facerlle chegar as deficiencias da sanidade na nosa área e en particular no hospital comarcal», señala el colectivo monfortino.