Tomé dice que con sus quejas el alcalde pone «a venda antes da ferida»

La Voz

LEMOS

25 jul 2014 . Actualizado a las 07:05 h.

El portavoz municipal del PSOE, José Tomé, criticó ayer la «improvisación» que, a su juicio, caracteriza los preparativos de las fiestas patronales de este año. Según su criterio, con las manifestaciones sobre el recorte de fondos, el alcalde sigue la estrategia de «poñer a venda antes da ferida». El problema de fondo, señala Tomé, «é que dende hai moito tempo as festas de Monforte non son atractivas nin para a xente que nos visita nin para os propios veciños».

«O alcalde quere desviar a atención botándolle a culpa de todo ao rexeitamento dos presupostos. É un recurso de última hora para xustificar que, a vinte días do comezo das patronais, non sabemos nada delas», dice el concejal socialista. Tomé lleva la inquietud por el desenlace de las fiestas de agosto al terreno electoral. «Unha das prioridades de quen goberne no próximo mandato -subraya- terá que ser recuperar o tirón das festas de Monforte».

Sin el gancho necesario

Para el portavoz socialista, el programa de las últimas ediciones de las fiestas de agosto no tenía el gancho necesario o para atraer a gente de otros puntos de la comarca. «A realidade é que hoxe teñen tanto ou máis tirón festas doutras localidades da comarca. É un problema para a imaxe de Monforte e tamén para a economía de sectores como a hostalería, sobre todo, e o comercio», sostiene Tomé.