La CIG duda que vaya a cubrirse la plaza de subdirector del hospital

monforte / la voz

LUGO CIUDAD

15 abr 2014 . Actualizado a las 07:00 h.

El sindicato CIG-Saúde considera que la renuncia del subdirector de gestión del hospital comarcal de Monforte, que se produjo el pasado 1 de abril, tiene una lectura diferente a la de la versión oficial. Al margen de los motivos personales que adujo este directivo, la CIG entiende que existen «outras razóns». Entre ellas, según su valoración, podría estar «que xa non pintase moito no novo organigrama da xestión integrada».

«Agora dependemos de Lugo para todo, todas as decisións tómanse dende alí», señala Vicente Vázquez, delegado de la CIG. Esta circunstancia, unida a un posible «ninguneo» por parte sus superiores, podría haber motivado que el subdirector de gestión «decidirá voltar á súa praza a Ourense».

Primeros pasos

La CIG se hace eco de los «comentarios» que circulan por el hospital y sugiere que esta plaza podría no cubrirse, debido a esa dependencia de Lugo. «Probablemente sexa a antiga directora de xestión de Monforte, que agora está en Lugo, a que leve todo dende alí», sugiere el delegado de este sindicato, que teme que se estén dando los primeros pasos «na xestión integrada para descapitalizar o hospital comarcal».

«Ata hai dez meses eran necesarios para este hospital un xerente executivo, unha subdirección médica, unha subdirectora de enfermería e un subdirector de xestión, e en tan só este tempo xa non son necesarias nin a subdirección médica nin o subdirector de xestión», subraya Vicente Vázquez.