Allariz Celeste lanza un nuevo vídeo en vísperas del derbi

La Voz VIGO

ZONA CELESTE

ALLARIZ CELESTE

La peña ourensana continúa su tradición con «Máis ca ADN»

22 oct 2016 . Actualizado a las 18:04 h.

Se dieron a conocer con motivo de un derbi la pasada campaña -cuando llevaban poco tiempo en marcha como peña- y ahora Allariz Celeste vuelve al ataque. Ayer, en vísperas de un nuevo partido de máxima rivalidad entre su equipo, el Celta, y el Deportivo, lanzaron un nuevo documento audiovisual elaborado por su integrante Diego Rodríguez Losada con este partido tan especial como telón de fondo.

Bajo el título de «Máis que ADN», la pieza incluye imágenes de multitud de derbis pasados, con sus moomentos mejores y peores, así como palabras de Berizzo y espacio para los diferentes sentimientos que producen estos duelos entre los aficionados, desde la ilusión a la pasión, pasando por la rabia y el sufrimiento sin olvidar dos ingredientes básicos: rivalidad y respeto. «Non son os xenes, é o que vivimos e a nosa maneira de vivilo», es el mensaje final.

«O dos vídeos non deixa de ser una afección que agora xa sinto en parte como unha obriga, no bo sentido, en tanto que se os sigo facendo é porque a aceptación da xente está sendo moi boa», explica el autor. Ve en el derbi una oportunidad de sacar algo nuevo y diferente. «Hai un ambiente distinto, aínda con todos os asuntos que se están vivindo estes días. E despois do éxito dos vídeos dos últimos dous derbis, esta vez tamén quería facer algo. Sempre se trata de motivar a todos os celtistas que o vexan», recalca.

En este caso ha tratado de que sientan que el derbi es especial especial, que «tanto o Celta como este partido teñen algo que non se pode atopar noutros lugares, especialmente nos clubs máis grandes». De ahí que el mensaje del vídeo sea Máis que ADN. «Que todo isto non é tanto cuestión de dicir «son do Celta», senón da maneira de como vivimos ese celtismo e o noso partido especial».

Ha recurrido, además, al videojuego Metal Gear Solid para «sacar a música e un pequeno discurso». «Sexa como sexa -añade-, a idea sempre é que o celtismo se veña arriba e desfrute co vídeo. Mentras sexa así, estarei encantado de seguir facendo máis vídeos no nome de Allariz Celeste».