Sergio vestirá de celeste hasta el 2018

La Voz REDACCIÓN

GRADA DE RÍO

Oscar Vázquez

El Celta ha anuciado esta tarde la ampliación del contrato del meta de Catoira 

15 jul 2015 . Actualizado a las 23:02 h.

El Celta ha anunciado esta tarde la renovación del meta Sergio Álvarez, que alarga su vinculación con el club hasta junio del 2018. El portero de Catoira se incorporó a las categorías inferiores del club hace más de un decenio y el curso pasado fue el integrante del equipo que más minutos disputó. 

«Sempre dixen que mentres o Celta quixese que eu seguise aquí, eu estaría encantado. Foi unha negocaición sinxela, chegamos a un acordo moi rápido e estou feliz e contento de quedar aquí tres anos máis e de poder axudar a seguir construíndo un Celta máis forte e seguir pelexando por este clube, que é un orgullo para min. Estou feliz e contento de renovar», declaraba el jugador nada más poner su firma en su nuevo contrato. «Son tres anos, non é coma os anos anteriores, que era unha tempada e tiña que estar demostrando cada ano que estaba preparado. Esta vez o club fixo esa aposta confiando en min, e eu agradecereillo sempre dende o terreo de xogo aportando o meu esforzo diario para que o Celta siga crecendo e pelexando xuntos moitos anos para ter un proxecto máis ambicioso cada ano», añadió Sergio.

«Estamos falando, non teño présa», comentaba sobre este asunto el céltico hace escasos días. Admitía que había conversaciones y recordaba que el Celta es el club de su vida pero que «gusta sentirse valorado». Álvarez ha ido a más en este tiempo, convirtiéndose la pasada temporada por primera vez en portero titular del equipo en la máxima categoría del fútbol español.

«Está claro que me gustaría que se aclarase canto antes. Un cando ten o futuro máis asegurado con máis temporadas, sempre está máis a gusto e máis tranquilo», decía en junio. Sergio Álvarez y Rubén Blanco serán los porteros del Celta la próxima temporada y para muchos años más.