Gonzalo Caballero: «Respecto e doulles a benvida a todos os candidatos»

Europa Press SANTIAGO

GALICIA

PACO RODRÍGUEZ

El primer aspirante a liderar el PSdeG empezó en Santiago sus encuentros con la militancia

23 jul 2017 . Actualizado a las 00:49 h.

Gonzalo Caballero llegó ayer a Santiago en el marco de la ronda de contactos que está manteniendo con la militancia antes de decidir si presenta su candidatura a la secretaría xeral del PSdeG-PSOE. El vigués asegura que tiene «toda a disposición de traballar para abrir a mellor etapa posible» para el partido y que va a poner «todo tipo de cuestións persoais á marxe para pensar no interese xeral» de la formación. No quiso, por tanto, valorar las otras dos posibles candidaturas a las primarias de los socialistas gallegos, las de Xoaquín Fernández Leiceaga y Juan Díaz Villoslada, y se limitó a señalar: «Eu respecto e doulles a benvida a todos os candidatos».

Caballero considera, eso sí, que tanto cada uno de ellos como él mismo tienen su propia trayectoria política «para ben ou para mal» y que en el PSdeG «todo o mundo sabe quen é quen». En su caso, el vigués tiene claro que su candidatura está en consonancia con los nuevos tiempos que está marcando en el socialismo español la vuelta de Pedro Sánchez a la secretaría general. «Estamos abrindo un novo tempo no PSOE e o PSdeG ten que abrir tamén ese novo tempo, porque precisamos un PSdeG máis forte, máis renovado, moi situado á esquerda e moi conectado co país ante o inmobilismo do PP e a estabilidade fracasada dos gobernos de Feijoo en Galicia», señaló.

Los primeros puntos de su gira por Galicia han sido Salvaterra do Miño y Pontecesures, pero la semana que viene también estará en Rianxo. Su objetivo es «percorrer as catro provincias galegas e todas as bisbarras» con una oferta «de cambio para o futuro desde las bases» que deje atrás «unha situación de incerteza e de certa debilidade»

Voluntad de cambio

Gonzalo Caballero asegura haber percibido en estos primeros encuentros con militantes «unha profunda vontade de cambio» y muchas ganas de recuperar el gobierno de la Xunta perdido en el 2009. «Desde ese ano -asegura- eu non me resigno a que Galicia, que vai peor no económico, no social e no demográfico, só poida ver as maiorías absolutas dun PP ineficaz», en referencia a los gobiernos de Alberto Núñez Feijoo.

En la línea de su propuesta para las próximas primarias del PSdeG, Caballero sostiene que el partido debe buscar «un liderado que chegue á rúa, que abra o partido, que chegue á cidadanía e que se sume á vontade maioritaria de cambio nas bases que está abrindo Pedro Sánchez no PSOE».