«Vin vir o coche de frente circulando en sentido contrario»

Emiliano MOuzo A CORUÑA / LA VOZ

GALICIA

CESAR QUIAN

Moncho Chaos, que estuvo a punto de chocar con la furgoneta, viajaba con sus dos hijas de 6 y 4 años

11 sep 2016 . Actualizado a las 05:00 h.

Moncho Chaos, de 36 años y residente en Lugo, decidió, a primera hora de la tarde de ayer, coger a su familia, a su mujer, de 37 años, a sus dos hijas, de 6 y 4 años, y a una amiga italiana de 18 que vive en su casa, «e viaxar ata A Coruña para pasar a tarde en Marineda City, e agora estou aínda tremendo. Estamos vivos de milagre, a sorte ou algún anxo non quixo que nestes momentos estiveramos todos mortos».

Y es que Moncho se encontró de frente con el kamikaze de la autovía A-6. «Eran sobre as tres e cinco da tarde cando circulaba en sentido A Coruña», cuenta Chaos. «Baixaba Montesalgueiro e ía detrás doutro coche. Tiven unha primeira intención de adiantarlle pero desistín porque caía orballo, a estrada estaba mollada e penseino un pouco», dijo.

Pero unos minutos más tarde quiso sobrepasar al automóvil que le precedía. «Xa estaba iniciando a manobra e de repente vin vir de fronte un coche, circulando en sentido contrario. Nese momento tamén vin que o que ía diante freaba o ver ao kamikaze. A min non me quedou máis remedio que frear tamén. Grazas a esta manobra podémolo contar», subrayó Moncho.

Este conductor asegura que él circulaba a una velocidad de unos 100 kilómetros por hora, y que el joven que venía de frente iría a una velocidad similar. «Non me quero imaxinar cómo quedarían os nosos corpos. Desde ese minuto non fago máis que pensar nas miñas dúas pequeniñas».

Llamada a Tráfico

Tanto Moncho como el conductor del coche que iba delante de él se arrimaron al arcén y llamaron a la Guardia Civil de Tráfico: «Dende a central nos dixeron que xa tiñan coñecemento de que había unha persoa circulando en sentido contrario pola autovía, que xa outros choferes chamaran, e que estaban tratando de dar con el e poder detelo».

Cuando Moncho llegó al peaje el comentario sobre la presencia del kamikaze en la autovía era generalizado. «A maioría dos condutores estábamos tremendo, dándolle grazas a Deus de que non chocásemos con ese coche», manifestó.

Moncho se enteró del accidente por la web de La Voz, pero no sabía que el siniestro había ocurrido en los carriles en sentido a Madrid: «¡Qué dis! Daquela deu a volta...». Y así fue, Christian había cruzado la mediana para circular hacia A Coruña en sentido contrario.