Feijoo: «Non sei se haberá novas eleccións en España, sei que Galicia ten estabilidade»

La Voz SANTIAGO

GALICIA

El presidente de la Xunta no dudó rn disfrazarse anoche para disfrutar del entroido de Verín
El presidente de la Xunta no dudó rn disfrazarse anoche para disfrutar del entroido de Verín Santi M. Amil

«Eu respaldei a Rajoy, respaldo a Rajoy e respaldarei a Rajoy se quere proseguir na súa tarefa de liderar o noso partido», aseguró el presidente de la Xunta

05 feb 2016 . Actualizado a las 05:00 h.

Galicia no vive la «situación de certa esquizofrenia política» que el secretario general del PSOE, Pedro Sánchez, ha generado en el conjunto de España al brindarse a «pactar con ata 11 forzas distintas» para intentar hacerse con la Moncloa. Esa es la tesis del presidente de la Xunta, Alberto Núñez Feijoo, quien ayer, en contraposición, presumió de la «estabilidade» que reina en esta comunidad.

Preguntado acerca de si unas hipotéticas nuevas elecciones generales harían variar su intención de agotar la legislatura llevando las autonómicas a octubre o noviembre, el jefe del Ejecutivo gallego eludió sentenciar, aunque sugirió que los tiempos de Madrid no tienen por qué determinar los de Santiago. «Non sei se é posible ou non que o señor Pedro Sánchez supere a sesión de investidura [...], non sei se vai haber novas eleccións en España. O que si sei é que Galicia ten un calendario, ten un programa, ten unha forma de entender a política e ten algo que en España sería fundamental neste momento: ten un Goberno e ten estabilidade. Iso é o que todos os españois están pedindo e o que Galicia nestes momentos está ofrecendo», argumentó en rueda de prensa tras la reunión semanal de su Gabinete.

Feijoo enfrentó esa normalidad que confiere a la Xunta la mayoría absoluta del PPdeG no solo con la incertidumbre que se cierne sobre el Gobierno central, sino también con las dificultades que ya atraviesan algunos ayuntamientos. Así, en referencia a localidades como Santiago, A Coruña y Ferrol, que en febrero ni siquiera cuentan con presupuestos municipales para el 2016, el mandatario popular sentenció: «Nós temos un Goberno estable que toma decisións e que aproba as contas e as executa, e non o que está ocorrendo en moitísimos concellos galegos, en practicamente todas as cidades galegas salvo nunha ou dúas e en milleiros de concellos de España».

Consultado sobre su nivel de apoyo a Mariano Rajoy, Feijoo no dejó lugar a la duda. «Eu respaldei a Rajoy, respaldo a Rajoy e respaldarei a Rajoy se quere proseguir na súa tarefa de liderar o noso partido», espetó.