Vilasantar contrató bajo gobierno nacionalista a ocho personas de listas del BNG

Toni Silva A CORUÑA / LA VOZ

FIRMAS

El PP ve «demasiadas casualidades» y la exalcaldesa dice que siempre buscó la solución más económica para las arcas

22 jul 2012 . Actualizado a las 07:00 h.

El alcalde de Vilasantar, Fernando Pérez (PP), ha reprochado a la anterior regidora de este municipio coruñés (1.300 habitantes) la contratación de ocho personas que formaron parte en distintas listas del BNG en los dos últimos comicios municipales. «Cada un pode ser do partido que queira, faltaría máis, pero é moi sospeitoso que toda esta xente prestase servizos ao Concello de Vilasantar mentres gobernaron os nacionalistas», señala el actual regidor.

El alcalde asegura que él mismo fue «víctima» de la entrada de gente del BNG en el Ayuntamiento. «Eu era técnico municipal e cando anunciei a miña candidatura, a alcaldesa substituíume polo que fora número 7 do BNG por Melide nas listas do 2007», denuncia Fernando Pérez. Pero la exregidora, Manuela García Freire, ofrece una versión muy distinta. «O actual alcalde entrou a dedo como técnico deportivo cando gobernaba o PP, presentou unha denuncia por acoso laboral que non lle aceptaron e incluso conservo unha carta firmada por el na que dicía que non podía coa carga de traballo que se lle daba», dijo. Fernando Pérez había presentado una denuncia por acosa laboral, pero el juzgado no la había admitido.

Por contra, los nacionalistas acusan al actual alcalde de intentar apartar al normalizador lingüístico (primer reserva en la candidatura del BNG de A Coruña en el 2011), «algo que non conqueriu porque a xustiza obrigouno a readmitilo».

Entre todas las recriminaciones que realiza el PP sobre las contrataciones de candidatos del BNG, la más ácida es la del asesor de la alcaldesa y jefe de obra, número 2 en las listas nacionalistas de Curtis hace cinco años. «Cobraba unha nómina de 3.700 euros», critica el actual alcalde. La entonces regidora explica que su gobierno tuvo que contratar directamente las obras de abastecimiento. «Necesitamos que fora unha persoa da nosa confianza», explica.

García Freire asegura que en algunos casos desconocía que las personas contratadas iban en las listas de su partido «como no caso do lingüista, elixido por un tribunal de profesores». «Non nego que contratamos o mantemento informático á empresa do candidato do BNG de Cesuras, pero hoxe o Concello está a pagar 200 euros máis ao mes polo mesmo servizo», añadió.