La Valedora do Pobo requiere al Concello por la accesibilidad del centro social de Sedes

a. f. c. NARÓN / LA VOZ

NARÓN

Admite la queja de la Asociación de Veciños Rosa dos Ventos

26 feb 2017 . Actualizado a las 05:00 h.

La Valedora do Pobo ha admitido a trámite la queja trasladada por la presidenta de la Asociación de Veciños Rosa dos Ventos, de Sedes, Julia Montero, en relación con los problemas de accesibilidad del centro social. Y ha requerido al Concello de Narón para que, en el plazo de 15 días, le facilite información sobre esta situación, las causas y las medidas adoptadas o previstas. «Tan pronto como recibamos o preceptivo informe do Concello poñerémonos en contacto con vostede», concluye la misiva remitida por la Valedora do Pobo.

El alcalde de Narón, José Manuel Blanco, aseguraba hace unos días que «non facía falta que lle trasladaran a demanda á Valedora» y que la mayoría de las peticiones «están atendidas». La presidenta del colectivo se reafirma en que «foi necesario pedir o amparo da Valedora para que o Concello se sinta obrigado á adaptación das instalacións municipais en Sedes (...), cando o alcalde sabe que, como mínimo hai máis de dez anos que tiña a obriga ética, e despois legal, ineludible, de facer as obras de adaptación, se realmente defendera o dereito de accesibilidade das persoas maiores ou con discapacidade». Montero califica la situación de «abandono, menosprezo aos usuarios e incumprimento da lexislación vixente».

El regidor manifestó hace una semana que el coste de la intervención necesaria para adecuar la accesibilidad del local social de Sedes rondaba los 102.000 euros, una cantidad elevada que se debe ir invirtiendo «pouco a pouco». Estas declaraciones molestaron especialmente al colectivo vecinal, que le recuerda que «manter os edificios municipais en perfecto estado de uso é unha competencia do Concello, esixida pola lei», por lo que las obras ya se deberían haber ejecutado.

La representante de la Asociación de Veciños Rosa dos Ventos lamenta que el Ayuntamiento haya gastado en los dos últimos años 250.000 euros «en gastos prescindibles, como a campaña publicitaria dos 40.000 habitantes ou o circuíto de coches de aeromodelismo». Con esta cantidad, argumenta, «xa tería resolto a carencia de calefacción do local social ou a accesibilidade, para facilitarlle o seu uso máis confortable e seguro á xente maior». Montero habla de «falta de respecto» del Concello y también le sorprende que «ningún partido da oposición se viñera interesar por este problema, como se esta parroquia non formase parte da realidade de Narón».