Moeche pedirá que el festival y la feria caballar se declaren de Interese Turístico

La Voz MOECHE

MOECHE

La alcaldesa se dirigirá a la Xunta

05 jul 2015 . Actualizado a las 05:00 h.

El gobierno municipal de Moeche ha iniciado el expediente para solicitar la declaración de Festa de Interese Turístico Galego para la Feira do 23 de Abril y el Festival Irmandiño. «Son dous eventos que, pola súa singularidade, arraigamento, valor cultural e económico deben ser valorados para acadar esa distinción», argumenta. «Sería un merecido recoñecemento ao traballo desinteresado de moitas xeracións, que conseguiron manter vivos os dous proxectos durante anos», abundan desde el ejecutivo de la nacionalista Beatriz Bascoy.

El equipo de gobierno de Moeche considera que conseguir esta declaración implicaría «un valor engadido para recibir axudas e subvencións doutras administracións, para ser incluídas nas accións de promoción que puidese realizar a Xunta de Galicia e na planificación de investimentos materiais que melloren e beneficien estes eventos».

La asociación que organiza el Festival Irmandiño presentó ayer en A Coruña el cartel musical y el resto de actividades programadas para la trigésimo sexta edición, prevista para los días 21 y 22 de agosto. Y preparan conciertos por otras localidades gallegas para dar a conocer el evento.