La conselleira no recibió a los alcaldes y los convoca para hablar de Feve el 27 en Ferrol

a. f. c. FERROL / LA VOZ

FERROL CIUDAD

s. alonso

Los regidores tildaron lo ocurrido de «desprezo á poboación»

08 abr 2017 . Actualizado a las 05:00 h.

Como ya les había adelantado el jueves, la conselleira de Infraestruturas no recibió a los munícipes que viajaron ayer a Santiago para abordar «a grave situación de deterioro do servizo público de transporte ferroviario», en la línea Ferrol-Ribadeo. Ethel Vázquez ni siquiera se encontraba en la consellería y los regidores de Cariño, Cedeira, Cerdido, Ferrol, San Sadurniño, Valdoviño y Moeche, y el primer teniente de alcalde de Narón (los mandatarios de Viveiro y Ortigueira se ausentaron por los plenos), muy molestos, después de casi un año desde la reunión del 22 de abril de 2016 en Cariño, fueron atendidos en el vestíbulo por el jefe de gabinete. Iago Domínguez se comprometió a concertar un encuentro, que finalmente notificó la conselleira a la alcaldesa de Moeche, ayer por la tarde, para el 27 de abril, en Ferrol.

Los responsables municipales interpretaron lo ocurrido por la mañana como «un desprezo [de Vázquez] ao conxunto da poboación». «Alegar que o transporte ferroviario non é competencia da conselleira non é argumento para non recibir aos representantes dunha poboación de máis de 200.000 habitantes, nin xustifica que o Goberno galego non consiga que un representante de Renfe e un de Adif acudan a unha xuntanza cos alcaldes de tres comarcas (Ferrolterra, Ortegal y A Mariña) e coa conselleira, tal e como se solicitou [de forma reiterada] desde hai un ano», reprocharon.

Ante la insistencia en que no es competencia de la Xunta, los alcaldes instaron al Gobierno autonómico «a solicitar a transferencia da xestión para procurar unha solución definitiva ou esixir con firmeza a Renfe e Adif, entidades estatais, que poñan freo ao abandono progresivo do servizo, que afecta no día a día da poboación e está a anular o potencial económico desta infraestrutura». Los regidores criticaron «a deixadez» del departamento de Vázquez en este tema, igual que ocurre con la Vía de Altas Prestacións (VAP), al no haber convocado aún la comisión de seguimiento acordada el 22 de abril.