El Concello costeará dos comidas al día y un campamento a once niños de Cedeira

A.F.C. CEDEIRA / LA VOZ

CEDEIRA

Los menores se sumarán al campus Picapeixe, que empieza hoy en el colegio

01 jul 2015 . Actualizado a las 05:00 h.

El Concello de Cedeira costeará el desayuno y la comida de 11 menores del municipio cuyas familias se encuentran en situación de emergencia social, como explica Camilo Casal (Anova), concejal responsable del área de Servizos Sociais. También cubrirá la inscripción en el campus Picapeixe, el campamento de verano que organiza la Asociación de Nais e Pais de Alumnos (Anpa) del Ceip Nicolás del Río. Las actividades comienzan hoy, para menores de tres a 12 años, y continuarán hasta finales de agosto´.

«Pedímoslle ao departamento de Asuntos Sociais e ao colexio a relación de nenos que puideran ter máis necesidades e compraremos alimentos para que podan almorzar e comer, e tamén algo para as súas familias», explicó Casal. «Se houbera máis nenos nesta situación tamén trataríamos de atendelos», abundó. El regidor, el socialista Pablo Moreda, se manifestó en el mismo sentido e incidió «en que esta é unha prioridade moi grande para este Concello». La primera teniente de alcalde, María Xosé Rodríguez (BNG), comentó, en la rueda de prensa ofrecida sobre las fiestas, que, en los pocos días de gobierno ya se habían encontrado con problemas sociales graves. «Hai familias que están solicitando axuda ao Concello porque non poden pagar os recibos da luz ou o aluguer, e hai nenos que se atopan en risco de exclusión social. Esas son as nosas prioridades e a nosa xestión ten que ir encamiñada a solventar estes problemas», manifestó, en alusión al gasto previsto por la comisión de fiestas y el anterior ejecutivo en orquestas.

Ayuda a partir de septiembre

Casal avanzó que estudiarán la vía para poder extender la ayuda a los menores más necesitados durante el resto del año. «A partir de setembro plantexarémolo con máis calma, para que podan comer no colexio e ir a actividades extraescolares (...). Non supón tanto diñeiro ao Concello e estamos todos de acordo en atender estas situacións», remarcó el segundo teniente de alcalde.