El PSOE exige a Feijoo que la obra del corredor costero acabe en 2017

ana f. cuba ORTIGUEIRA / LA VOZ

FERROL

De izquierda a derecha, Muras (Ortigueira), Prieto (Cerdido), Sestayo y Pérez Riola (Cedeira).
De izquierda a derecha, Muras (Ortigueira), Prieto (Cerdido), Sestayo y Pérez Riola (Cedeira). césar Toimil< / span>

Ediles del Ortegal piden «xustiza para a comarca tras 14 anos de agravios»

01 nov 2014 . Actualizado a las 05:00 h.

Los socialistas exigen al presidente del Gobierno gallego que cumpla su compromiso de finalizar la Vía de Altas Prestaciones (VAP) Ferrol-San Cibrao en 2017. La diputada autonómica Beatriz Sestayo denunció ayer en Ortigueira «os incumprimentos reiterados e persistentes da Xunta» sobre los plazos anunciados para acabar el corredor y la partida «ridícula» consignada en los presupuestos de 2015 (2,8 millones, al parecer destinados a «máis» estudios informativos) para los tramos coruñeses de este vial, «que fai imposible» que se remate en 2017, la última fecha fijada por Alberto Núñez Feijoo y el exconselleiro de Medio Ambiente, Territorio e Infraestruturas, Agustín Hernández.

La parlamentaria del PSdeG, acompañada por ediles de Cerdido, Cedeira y Ortigueira, anunció enmiendas a los presupuestos del próximo ejercicio «para que alomenos se cumpran os prazos de Feijoo (...), nunha vía fundamental para o desenvolvemento da comarca, o tecido empresarial, a creación de emprego e o turismo, e para que deixe de estar aillada e se comunique con Ferrolterra e Eume». Sestayo retó al mandatario autonómico a «que vote a favor» de esta propuesta y a los representantes del PP en Ortegal «a que defendan os intereses dos cidadáns e non dun partido que ten abandonada esta zona». El concejal de Cerdido Cándido Prieto pidió «xustiza para a comarca, que leva 14 anos de situación de agravio, desde a Declaración de Ferrol, aprobada por todos (concellos de Ferrolterra, Eume y Ortegal, empresarios y sindicatos) menos o PP, no ano 2000». En línea con lo dicho por Sestayo, reprochó a los alcaldes del PP, «que antes protestaban e se manifestaban polo corredor», su silencio de los últimos años, compartido por el resto de formaciones. «Seguimos igual que no 2000, só está feito o proxecto do Goberno bipartito, a variante de Ortigueira», criticó Prieto.

Juan Penabad Muras, portavoz municipal en Ortigueira, reclamó «un voto de castigo ao PP na comarca para expresar o descontento pola falta de inversións». «Hai que defender ao pobo, non ser sumisos ao presidente», manifestó. Y negó que con la apertura de la variante, el único tramo operativo de la VAC (en Lugo y A Coruña), haya mejorado la situación económica del municipio o el polígono industrial, «como pronosticou o alcalde na inauguración», en julio de año pasado.