Blanco reclama a Ferrol que aclare los servicios de bomberos prestados

r.p.p. ferrol / la voz

FERROL

Exige que se justifique el importe de la liquidación

11 oct 2014 . Actualizado a las 05:00 h.

El alcalde de Narón, José Manuel Blanco, reclamó ayer al gobierno ferrolano que aclare los servicios de extinción prestados en el municipio que justifiquen la liquidación que les pasa Ferrol. «Estou dacordo en que temos que pagar, pero o primeiro que hai que saber é por qué. Teñen que xustificar todo, cantas veces interviñeron... E o único que temos é un informe que di canto é o servizo en global», reclamó.

Lo hizo en respuesta a las declaraciones del alcalde ferrolano, José Manuel Rey, al que además rebate que «en ningún momento dubidamos da profesionalidade dos bombeiros de Ferrol nin da calidade do servizo». De lo que se queja, dice, es «das condiciones precarias en que tiveron que prestalo, con falta de material e o vehículo escaleira avariado ano e medio», por exemplo.

Réplica al PP

Además, insiste en el principal motivo que hizo que Narón denunciase el convenio de bomberos, que se considerará extinguido a partir de febrero: «O único que fixeron en dous anos foi conseguir unha axuda da Deputación para os bombeiros de Ferrol, que está ben, pero que non é a comarcalización».

Blanco contestó también a las críticas llegadas desde el PP naronés, que lo acusó de «irresponsabilidade». «Poden estar seguros os veciños que de que van a estar atendidos perfectamente», aseguró. Y le pregunta a los populares «qué intereses defende: se os do seu partido en Ferrol ou o dos seus propios veciños. ¿Onde estaban cando se daban os incumprimentos?», se pregunta.

Por su parte, el BNG de Ferrol exigió a Rey Varela que «non se escuse nas disputas políticas que poida ter co alcalde de Narón» y que «inicie o proceso para consolidar a comarcalización» do parque.