El Valedor afea a la Xunta el retraso en aprobar el plan de uso y gestión de As Fragas

pontedeume / la voz

FERROL

Entiende que los motivos esgrimidos por la Dirección Xeral de Conservación da Natureza «non desvirtúan a obriga orixinal de elaborar, tramitar e aprobar en prazo o plan de ordenación»

23 ago 2014 . Actualizado a las 07:00 h.

El Valedor do Pobo reprocha a la Xunta de Galicia la demora en la aprobación del Plan Reitor de Uso e Xestión (PRUX) del parque natural de As Fragas do Eume y da la razón a la Asociación Ecologista Arco Iris, que presentó una queja por este motivo. Entiende que los motivos esgrimidos por la Dirección Xeral de Conservación da Natureza «non desvirtúan a obriga orixinal de elaborar, tramitar e aprobar en prazo o plan de ordenación. O feito de que se teña que dar unha participación pública non significa que a administración se vexa desvinculada dos prazos establecidos que -reconoce- venceron hai moitísimo tempo».

Sobre la falta de aprobación del Plan Director da Rede Natura 2000, otro de los argumentos aducidos por la Xunta, el Valedor le recuerda que «iso tamén é responsabilidade da mesma administración (...), ademais de que non debe significar o incumprimento das obrigas establecidas en relación con outros instrumentos». De la información disponible concluye que la Consellería de Medio Ambiente «non deu efectividade á obriga legal de definición do uso e protección dun espazo natural declarado como tal hai moito tempo (en el año 1997)». Y le recomienda que cumpla la norma, «sen retrasos inxustificados e que prexudican os valores obxecto de protección».