«O calendario escolar debe desligarse das festas relixiosas»

La Voz REDACCIÓN / LA VOZ

EDUCACIÓN

ÁLVARO BALLESTEROS

Fernando Lacaci, representante de los padres, aboga por pensar con criterios pedagógicos

10 jun 2017 . Actualizado a las 05:00 h.

Para Fernando Lacaci, responsable de la Confederación de Anpas Galegas, no hay lugar a dudas cuando hay que hablar del diseño del calendario escolar. «Debe desligarse das festividades relixiosas. Máis cando adopta como referencia a Semana Santa, que non ten unha data fixa», explica. De ahí que aplauda la idea que el Gobierno de Cantabria ya ha puesto en marcha este curso, y que continuará el que viene. Lo que han hecho es dividir el año escolar en bimestres con una semana de vacaciones entre ellos, lo que desliga la organización de las vacaciones tradicionales de Semana Santa.

La razón principal que esgrime no puede tener más peso: «O interese do alumno porque as vacacións de primavera non poden estar supeditadas a unha celebración que, ás veces, cae nas primeiras semanas de marzo e outras a mediados de abril».

Por eso, dice que el calendario escolar habría que articularlo de acuerdo a criterios pedagógicos por el bien de los alumnos. «Hai que ter en conta que a data da Semana Santa ven dende a Idade Media. Non estaría máis de acordo en mudar unha costume que non pensa no que é importante».