Quintana sobre la eólica marina: «Prohibida onde temos competencia»

Miriam García
m. g. PONTEVEDRA / LA VOZ

ECONOMÍA

Incide en que cuando llegaron al Gobierno, el plan estatal permitía instalarlos «en todas as rías de Galicia, nos portos, nas augas interiores e nas exteriores»

24 ene 2015 . Actualizado a las 05:00 h.

La conselleira de Mar, Rosa Quintana, manifestó ayer su satisfacción con la sentencia de la Audiencia Nacional que reconoce la validez de la prohibición autonómica para instalar parques eólicos marinos en las aguas interiores gallegas. Quintana recordó que, cuando en el 2009 el PP asumió la Xunta, se encontraron con un plan estratégico estatal que permitía «poñer parques eólicos en todas as rías de Galicia, nos portos, nas augas interiores e nas exteriores». La conselleira indicó que «desde o primeiro momento a Xunta se puxo en contra deste proxecto», especialmente por su incidencia en las rías. «Nós entendemos que as nosas rías son motor dunha actividade importante para o sector pesqueiro e polo tanto era incompatible co desenvolvemento destes parques», recalcó la conselleira. Fue un dictamen apoyado por unanimidad por el Parlamento autonómico.

La sentencia de la Audiencia Nacional no da la razón a todas las pretensiones de la Xunta, ya que más allá de las doce millas se mantiene la previsión del plan al ser las aguas exteriores una competencia estatal.

Sin embargo, Quintana se quedó con la parte positiva y manifestó: «Polo menos o que salvamos foi que nas augas interiores, onde temos competencia para regular a pesca en Galicia, está prohibido desenvolver estes parques eólicos».