Los ambulantes piden seguir en el campo da Feira Vello de Lalín y rechazan «experimentos»

La Voz LALÍN / LA VOZ

LALÍN

Dicen que quieren mantenerse fieles a la tradición

20 jul 2017 . Actualizado a las 05:00 h.

De poco sirvió la conversación mantenida por la secretaria de la Asociación de Empresarios de Deza (AED) con una representante del colectivo de vendedores ambulantes, que se establecen cada 3 y 18 en las ferias de Lalín, para explicarle los argumentos que llevó a la patronal a solicitar el traslado de los puestos feriales a las calles del casco urbano en una iniciativa que respalda el gobierno.

Y es que el colectivo se mostró tajante y rotundo. «Non queremos levarnos mal con ninguén pero nós non estamos para experimentos e para repartirnos polas rúas da vila», sentenció ayer una vendedora ambulante. En declaraciones a Radio Voz insistió en que los tenderos no están dispuestos a ir de un lado para otro «aínda que sexa de maneira experimental como din eles. Só pedimos estar como estamos e se ven unha persoa de fóra, que ven unha vez ao ano, quero que chegue ao meu posto sin problema algún».

El colectivo no quiso pronunciarse sobre la posibilidad de no acudir a las dos próximas citas feriales de agosto. «Será unha decisión que tomemos individualmente ou colectivamente, xa veremos». Lo que tiene claro es que se quiere mantener fiel «a unha tradición e non á ganancia dun día, que pode ser mellor ou peor, e aquí non hai nada que negociar con ninguén xa que tomaron eles unha decisión».

Karen Fernández: «Creo que non haberá perdas para ninguén»

A integrante da mesa de comercio da AED Karen Fernández insiste en que están dispostos a dialogar con calquer vendedor ambulante «para explicarlles polo miúdo a nosa argumentación».

-É importante insistir en que non é algo definitivo e creo que non haberá perdas para ninguén xa que son as dúas mellores feiras do ano. De todos os xeitos se sae ben para todos estariamos abertos a que se cambiase a feira todo o ano.

-Entende a oposición amosada polos tendeiros?

-Podo entender que protesten pero insisto en que non é algo definitivo e que as vendas están forxas e que non se pode quedar quieto e facer as cousas de sempre. Expertos xa dixeron que ou avanzamos ou morremos. Facer un cambio é positivo. Isto mesmo fíxose en febreiro e non lles saiu nada mal.

-Como ven os comerciantes este cambio?

-A gran maioría está contenta. Haberá movemento de xente por todo o pobo. A decisión está tomada e imos mantela.