Celia Alonso lamenta la incompetencia de Cruz por desconocer que la Casa da Xuventude es de la Xunta

La Voz

LALÍN

Pregunta si consultó con la familia de Manuel Azurmendi la dedicatoria de la fuente

17 may 2017 . Actualizado a las 05:00 h.

La concejala Celia Alonso, lamenta la «absoluta incompetencia» que muestra el concejal no adscrito, Juan José Cruz, en referente a la moción sobre la recuperación de la fuente de la Casa da Xuventude. Para la concejala «o descoñecemento, a falta de información e a mala fe desta persoa que non fala nin nos plenos é inaceptable, pois o mínimo que se lle pode esixir a un edil da corporación é que antes de airear unha moción se informe, polo menos, para saber do que está falando».

En ese sentido, Celia Alonso explica que «ao goberno parécelle moi ben que o tránsfuga propoña actuar na Casa da Xuventude, pero debe saber que esta infraestrutura é da Xunta de Galicia e o Concello, polo tanto, non pode intervir». Considera deplorable que un concejal de Lalín no distinga lo que es propiedad municipal de lo que no lo es, al tiempo que le conmina a contactar con la Xunta para aclarar cualquier cosa sobre esa cuestión. Alonso asegura que ante el mal estado de la fuente, el Concello ya demandó a la Consellería de Política Social que actúe sobre ella.

Además, pregunta a Cruz «se tivo o detalle de consultar coa familia de Manuel Azurmendi a adicatoria desta fonte antes de realizar a proposta, cuestión que non consta no goberno». El ejecutivo lamenta los errores de Cruz que causan molestias a los funcionarios, y dicen que su nivel de trabajo es cero.