Comienzan las obras en el tejado de la capilla del Montserrat

amelia ferreiroa LALÍN / LA VOZ

LALÍN

miguel souto

La asociación de vecinos abrió una cuenta para ayudar a sufragar los trabajos, de más de 7.000 euros

17 sep 2016 . Actualizado a las 05:00 h.

Al objeto de acabar con las filtraciones exteriores de agua dieron comienzo ayer las obras de sustitución del viejo tejado de la capilla del Montserrat. Unos trabajos que supondrán un montante superior a los 7.000 euros por lo que la Asociación de Veciños San Amaro de la parroquia lalinense de Donramiro decidió abrir una cuenta bancaria «para axudar a recadar fondos para facer fronte ao gasto», explicó el presidente, José Carlos García Vázquez. El colectivo vecinal recibió una subvención de 2.500 euros de la Diputación de Pontevedra para las obras; cuantía que no cubre los gastos totales «polo que non nos quedou outra máis que abrir a conta e mesmo teremos que ir pedir pola parroquia. Non é plato de moito gusto pero haberá que facelo. É que se non comezabamos a obra nos quedabamos tamén sen a axuda da Deputación xa que o prazo remata o 30 de setembro», puntualizó José Carlos García.

El presidente del colectivo vecinal aguarda una óptima respuesta por parte de la parroquia y del propio pueblo de Lalín. «Son moitos os que veñen a escoitar misa á Capela do Montserrat e ás novenas. Todas as axudas serán benvidas: á conta que abrimos en Abanca a nome da asociación ou facendo entrega dos donativos ao cura». La parroquia de Donramiro, según un censo elaborado por la asociación vecinal en el año 1997, contaba por aquel entonces con más de 400 familias y unos 1.200 habitantes «e se cada un aportara un pouquiño xa estaba», reflexionó José Carlos. Recuerda el responsable del colectivo San Amaro que la capilla fuera objeto de un anterior arreglo en el año 1992. «Puxéraselle uralita e tella nova á totalidade do tellado nese ano pero saiu unha partida de tella moi mala e escachou absolutamente toda. Agora estaba correndo a auga por fóra e había que amañar o problema».

Con anterioridad se llevaran a cabo trabajos en la tribuna del templo lalinense. «Fíxose o faiado da tribuna e tamén se lle deran llanos, tanto dentro coma fóra. Daquelas, e xa fai ben anos xa que aínda era en pesetas, foran uns seis millóns. Houbera moitas aportacións dos veciños e lémbrome que do barrio da Cacharela chegara unha axuda de 600.000 pesetas e sin pedir. Un só veciño, a título particular e que quixo permanecer no anonimato, xa dera 200.000 pesetas», recordó García Vázquez.