El Concello de Lalín solicitó un informe sobre el incidente ocurrido en la piscina

amelia ferreiroa LALÍN / LA VOZ

LALÍN

miguel souto

Un menor de la Escola de Verán fue atendido en las instalaciones con síntomas de ahogamiento

29 jul 2016 . Actualizado a las 05:00 h.

Tras el incidente ocurrido el pasado miércoles en la piscina de Lalín donde un menor, de seis años de edad y usuario de la Escola de Verán, tuviera que ser atendido de urgencia al presentar síntomas de ahogamiento desde el Concello se solicitó un informe pormenorizado de lo sucedido. Así lo manifestó ayer la alcaldesa en funciones, Teresa Varela, que apeló a la tranquilidad y a la calma hasta que se conozcan todos los detalles del suceso. «Pedimos un informe dos feitos ao haber varias versións circulando e este feito é suficientemente grave -ao producirse nunhas instalacións municipais e dentro do campamento que se celebra- polo que hai que chegar ao fondo da cuestión. Non nos podemos fiar das especulacións que circulan pola Rede», sentenció Varela en Radio Voz Lalín.

La concejala confirmó que el menor se encuentra bien y que el regidor, que se encuentra de vacaciones, mantuvo contacto en la jornada de ayer con los padres del pequeño para interesarse por su estado y « dixeron que era bo e confirmáronlle ao alcalde que fora atendido de xeito inmediato e que está fóra de risco».

Ante las múltiples versiones de unos hechos en los que se especula sobre una posible negligencia, Teresa Varela apeló a la cautela. «Queremos saber o que pasou para delimitar responsabilidades se as houbese. Cando hai un accidente o máis importante é poder fixar medidas correctoras e preventivas para que iso nunca máis volva a acontecer pero hai que ser prudentes á hora de facer xuizos. Saberemos o acontecido cos informes», puntualizó.

A la espera de la recepción de los documentos, y si se percibiese negligencia, Teresa Varela sentenció que el Concello actuaría en consecuencia. «Espero e desexo que non houbera neglixencia e non teñamos que actuar. Volto a pedir prudencia. Que non haxa comentarios agresivos e irrespetuosos contra o traballo das persoas vencelladas á escola ou o socorrista, que segundo me dixeron tivo unha brilante actuación, ao non saber se o traballo foi ben feito ou non», afirmó.