La AED se implica en la lucha para que Lalín siga en 20.000 vecinos

Rocío Perez Ramos
Rocío Ramos LALÍN / LA VOZ

LALÍN

Lamas envió cartas a las empresas para animar a sus empleados a censarse

04 oct 2015 . Actualizado a las 05:00 h.

En la lucha de Lalín por mantener los veinte mil habitantes, y lo que es más importante la categoría como concello que le otorga esa cifra, todo cuenta. La Asociación de Empresarios de Deza se acaba de sumar implicándose en la campaña (la tercera que pone en marcha el Concello) instando a los vecinos de otros concellos que residen en Lalín _algunos desde hace muchos años_ a que se empadronen.

El presidente de la patronal dezana, Antonio Lamas, envió una carta a sus asociados apelando «a solidaridade de todos para levar a cabo unha campaña de concienciación nos nosos círculos máis próximos, de xeito que lle transmitamos aos traballadores das nosas empresas a necesidade de empadroarse en Lalín para acadar o obxectivo de superar os 20.000 habitantes». Eso sin «ánimo de menoscabar as decisións persoais ou de pretender captar veciños doutros concellos da comarca», apunta.

Lamas alude también a la petición de implicación realizada por el alcalde, Rafael Cuíña, a la agrupación empresarial. En su carta Lamas pone el acento en las repercusiones «moi negativas» que acarrearía la pérdida de categoría, tanto en lo económico como en lo social. Reconoce que la decisión de empadronarse en Lalín es personal de cada ciudadano pero destaca que «somos coñecedores de que existe unha bolsa de persoas que residen traballan e fan vida neste concello pero que non están censados en Lalín como veciños» y creen necesario «correxir a anomalía que supón estar empadroado nun lugar e beneficiarse dos dereitos e servizos que se prestan noutro»