Acusan al PP de usar recursos públicos para campañas en Deza

Javier Benito
j. benito LALÍN / LA VOZ

LALÍN

Casares denunció que el gabinete de Crespo «participou na comunicación e deseño de actos electorais» tanto de Lalín como de Silleda y Agolada

30 jul 2015 . Actualizado a las 05:00 h.

La confrontación abierta en Lalín -de momento solo a nivel de dialéctica política y sin acciones en vía judicial- entre el gobierno local y el PP tras aparecer documentación en el servicio informático del Concello que vincula al gabinete de José Crespo con la campaña electoral de los populares del 2011 amplió ayer su marco de juego. Tras el cruce de acusaciones y críticas, el primer teniente alcalde socialista, Nicolás González Aller, desveló nuevos documentos que amplían esa supuesta colaboración de personal del Concello con el PP lalinense a esta formación en otros dos concellos dezanos, en concreto Silleda y Agolada.

El actual gobierno local divulgó diversos documentos encontrados en el Concello que, consideran, «confirman que persoal de confianza do exalcalde participou na comunicación e deseño de actos electorais non só en Lalín senón en diferentes municipios da comarca do Deza». Aluden a una carpeta llamada «Material campaña» que -dicen- alberga documentos con el título «Silleda». En ella aparece «diverso material empregado para realizar carteis e trípticos electorais -xunto con instrucións para a súa impresión-, convocatorias de prensa co logotipo do Partido Popular, guións e invitacións a mitins», además del borrador del programa electoral o una carta del candidato popular en aquellos comicios, José Carlos Pin, pidiendo el voto.

En esa carpeta se detectó también un cronograma de campaña «no que se asignan tarefas concretas a persoal do gabinete do exalcalde de Lalín». Y aunque la mayoría de esa material corresponde a los comicios del 2011, el gobierno lalinense también encontró «unha nota de prensa do PP de Silleda datada o 5 de abril do ano 2013, e un discurso político elaborado para un dos membros da candidatura do PP de Agolada». «Tal e como acontecía nos documentos correspondentes ao PP de Lalín, tamén neste caso as propiedades informáticas sinalan que a autoría de moitos dos arquivos pertence ao Concello de Lalín e, en concreto, a persoal de confianza de Crespo», explican.

González Casares argumentó tras el análisis de la nueva documentación que «queda máis que demostrado que Crespo instrumentalizó o Concello para obter beneficios electorais non só en Lalín, senón noutros municipios da comarca». «Non pode ser que o exalcalde pretenda facernos pasar por normal a presenza de centos de documentos electorais do Partido Popular no sistema informático do Concello, en menos cando corresponden a outras localidades», consideró.

El primer teniente alcalde insistió en que «a gravidade dos feitos aumenta tras esta nova revelación, xa que se estaban a empregar recursos pagados por todos os lalinenses con fins partidistas en Silleda e Agolada». Y González Casares se preguntaba ayer qué más documentación de esas características puede aparecer en los servidores informáticos del Concello.