La oposición de Forcarei pide una disculpa de la alcaldesa a organizadores del Orgullo Gay

La Voz A ESTRADA / LA VOZ

FORCAREI

25 jun 2017 . Actualizado a las 05:00 h.

Las dos formaciones de la oposición forcaricense, PSOE y Foro Forcarei, mostraron ayer su rechazo a la actitud de la regidora del PP, Belén Cachafeiro, con los organizadores del Orgullo Gay celebrado la pasada semana. Lo hacen tras trascender por distintos canales que los promotores de esta fiesta fueron llamados a participar en una apuesta, «que consistía en darse un bico cun traballador do Concello». Consideran que «estamos ante un feito reprobable e bochornoso», recalcando que «este tipo de actitudes non representan ao Concello de Forcarei ni aos seus veciños».

Desde PSOE y Foro Forcarei aseguraron haber constatados que en ese incidente participó personal municipal y miembros del PP local, incluida la regidora. Creen necesaria una aclaración y «non seguir danando a imaxe do Concello cun episodio tan lamentable».

«Se xa é reprochable este tipo de actitude en calquera persoa nos momentos en que vivimos, moito máis en representantes públicos que ten que dar sempre exemplo co seu comportamento», afirmaron desde la oposición. Reclaman a los implicados del Concello, «coa alcaldesa á cabeza, unha desculpa pública por un comportamento inmoral». En caso contrario pedirán un pleno extraordinario.