El BNG de A Estrada critica la inactividad del gobierno municipal en este mandato

La Voz A ESTRADA / LA VOZ

A ESTRADA

Aseguran que hubo ceros proyectos presentados en los últimos meses

24 may 2017 . Actualizado a las 05:00 h.

Coincidiendo con el ecuador del mandato, el BNG estradense repartirá un boletín en el que analiza los dos años de gobierno del PP, así como el papel del Bloque en la oposición. El portavoz nacionalista, Xosé Magariños, considera que «López leva dous anos sen facer nada. É a nosa opinión, que coincide coa percepción social que hai no noso concello. Se repasamos as inauguracións e os proxectos presentados nos últimos meses o resultado é igual a cero. O PP leva dous anos xestionando o día a día e aínda iso faino mal e a rastras: os cortes de auga na vila son constantes, hai rúas e pasos de peóns sen pintar, custoulle ano e medio arranxar as fochancas dos aparcadoiros públicos, os problemas da EDAR, a recollida de lixo no rural ... Resumindo, o PP non fixo nada, e o que é peor, freou case todas as alternativas que puxo o BNG enriba da mesa para transformar o noso concello e as que aprobou foi incapaz de poñelas en marcha».

Sobre el papel del BNG en la oposición, Magariños considera que fueron contundentes en la crítica al gobierno municipal del PP, poniendo en evidencia sus carencias, su incapacidad para sacar a A Estrada de la parálisis socio-económica en que está inmersa, indicando que su falta de proyecto y la improvisación son lo normal en la gestión municipal, y cita como ejemplo el caótico cambio de sentido de las calles: «É dicir, fomos como a pedriña que se che mete no zapato, molestos para o goberno, sempre contundentes e claros na crítica ao goberno, que é o que se agarda dunha organización como a nosa».

De otra parte, apunta un papel constructivo con iniciativas para visualizar que el BNG tiene un proyecto alternativo al popular para crear empleo y potenciar los principales sectores productivos. Incidió el edil nacionalista en que uno de los principales problemas de A Estrada es la falta de modelo urbanístico, con un PP que opta por dejar que intereses privados diseñen A Estrada del futuro, «aí está por exemplo o proxecto de Mercadona», indica Magariños.