Acuerdo unánime para estudiar la declaración de BIC del puente de Pontevea

La Voz

A ESTRADA

Lo aprobó ayer el Parlamento gallego por unanimidad

05 sep 2015 . Actualizado a las 05:00 h.

El Parlamento gallego aprobó ayer por unanimidad instar a la Xunta de Galicia «a realizar os estudos necesarios para impulsar o oportuno expediente para que a ponte de Pontevea sexa declarada Ben de Interese Cultural (BIC)». El debate tuvo lugar a raíz de una iniciativa presentada por el BNG e impulsada conjuntamente los las agrupaciones nacionalistas de A Estrada y Teo, los dos concellos que comparten este elemento patrimonial. El BNG pretendía que el Parlamento instase a la Xunta directamente a declarar como BIC el puente. No obstante, el PP presentó una transacción menos ambiciosa que la diputada del BNG, Ana Pontón, aceptó para lograr al menos encauzar la declaración de BIC. Los populares reformularon la iniciativa para instar a la Xunta a estudiar la posibilidad de iniciar el expediente de declaración de BIC. Esta propuesta obtuvo el respaldo de todos los grupos políticos del Parlamento.

El portavoz del BNG estradense, Xosé Magariños, apuntó ayer que la transacción del PP «é menos esixente e menos ambiciosa que a proposta inicilal do BNG», pero destacó que «consideramos importante que o Parlamento inste á Xunta a estudar esa posibilidade, entre outras cousas, porque sen o voto do PP, que ten a maioría absoluta, a iniciativa decaería».

No obstante, Magariños consideró «incomprensible» la transacción del PP «xa que a declaración de BIC, por desgraza, non compromete a nada á administración galega».

«Para mostra a Torre de Guimarei, que tamén é un BIC e o Concello non fai nada para recuperala e o PP rexeita todas as enmendas ós orzamentos que presentou o BNG no Parlamento galego para que a Torre, a parte de BIC, sexa un ben público», indicó el portavoz nacionalista.