Dono promete un gobierno que no discrimine la zona rural

La Voz

A ESTRADA

Gómez Besteiro respalda al alcaldable del PSOE y acusa a la Xunta y a López de desatender A Estrada

18 abr 2015 . Actualizado a las 05:00 h.

El candidato del PSdeG a la alcaldía de A Estrada, José Antonio Dono, presentó ayer a su equipo en un acto con el teatro Principal lleno y el respaldo expreso del secretario xeral de los socialistas gallegos, José Ramón Gómez Besteiro. Dono prometió un gobierno en el que «a prioridade serán os veciños» y donde «vivir no rural será unha oportunidade, non unha discriminación». «Está en xogo que nos próximos catro anos se fagan políticas para atender ós veciños», afirmó.

Por su parte, el secretario del PSOE gallego criticó que «das necesidades que ten o municipio, a Xunta de Feijoo, co silencio cómplice do alcalde do Partido Popular, desentendeuse totalmente». «A ausencia de compromiso real da Xunta coa Estrada é evidente. O alcalde fai moitos titulares de prensa e fotos con conselleiros anunciado obras, pero cero euros nos orzamentos», afirmó Gómez Besteiro. «En catro anos non se moveu un só papel da autovía, o centro de día e a gardería», afirmó el líder del PSdeG. El secretario de los socialistas gallegos añadió que «co PXOM, o PP local e a Xunta usaron o tema como arma política na última campaña de 2011, e o resultado é que se atopa no Supremo, pendiente de sentencia para decidir se se anula».

Por su parte, Dono criticó el humo que vende López, advirtió que la ampliación de la alameda volvería a llevar al Concello al juzgado y lamentó la política de acoso y derribo a los trabajadores municipales de otros colores políticos. Como ejemplo puso a la número 18 de su lista, Ana Ferrandáns. El líder local constató que «A Estrada está perdendo poboación» y consideró que «o Concello debe facer políticas que atraian á xente, non que a boten fóra». «Nós garantizamos a honradez e a sensatez como forma de goberno e que a prioridade volten a ser os veciños e as veciñas», prometió.